• E-ticarət saytınızda tez-tez verilən suallar bölməsi olmalıdır və o, daim yenilənməlidir və əhatə dairəsi dar olmamalıdır.
• E-ticarət saytınızda şirkətinizin tam adı, ünvan məlumatı və telefon nömrəsi açıq şəkildə qeyd edilməlidir.
• Alqı-satqı ilə bağlı bütün detallar aydın şəkildə göstərilməli və hüquqi məsuliyyətlər izah edilməlidir.
• Saytınızda mövcud olan məhsul və ya xidmətlər haqqında ətraflı məlumat verilməlidir.
• Müştərilər vaxt itirməmək üçün səhifələri tək-tək gəzmək əvəzinə, saytınızda axtarış sisteminin olması çox vacibdir;
• E-ticarət saytınızın hər səhifəsində müştəri xidmətlərinin linki olmalıdır.
• Müştərilərinizin şikayət və ya istəklərinə dərhal bir iş günü ərzində onlara geri qayıdacağını bildirən e-poçt göndərməlisiniz.
• Göndərmə variantları və təsvirləri tam olaraq saytınızda verilməlidir (məsələn, pulsuz çatdırılma, əlavə ödəniş və ya məsafədən asılı olaraq qiymət).
• E-ticarət saytınızın dizaynı rəqiblərinizdən fərqli olsa da, digər səhifələrin yavaş işləməsinə səbəb olan həddindən artıq dizayn xüsusiyyətləri olmamalıdır.