1- Dizayn
Müştərilər axtarış sistemlərində məhsul axtararkən adətən bütün nəticələri yan-yana tab kimi açır və açdıqları səhifələrə tez nəzər salırlar. Bu proses 5 saniyədən 15 saniyəyə qədər qərar vermə müddəti yaradır. Bu qısa müddət ərzində siz sayt dizaynınız vasitəsilə müştərilərinizə bəzi mesajlar verməlisiniz ki, onlar sizin səhifənizi bağlayıb başqa seçimə keçməsinlər. Satış etmək üçün sənayeniz üçün lazım olan etibar, keyfiyyət, institusionallıq və ya fərqli qavrayış detalları ilə müştərilərinizin səhifənizi bağlama nisbətini azalda bilərsiniz.
2- Məzmun
Səhifə məzmununuzun günün trendi çərçivəsində dolğun, estetik, sadə və oxunaqlı olması müştərilərinizin səhifənizi ideal səhifə kimi qəbul etməsi üçün vacib detallardır. İdeal bir səhifə olduğunuz barədə təsəvvür yaratmaq, səhifənizin bağlanma sürətini azaltmağa çox kömək edəcək. Ana səhifənizdə istifadə etdiyiniz slaydlar və ana səhifə vitrininə əlavə etdiyiniz məhsullar nə qədər populyar və maraqlı olarsa, müştərilərin baxış vaxtını bir o qədər artıra bilərsiniz.
3- Loqo
Loqotipiniz müəyyən müştərilər auditoriyası üçün də vacibdir. Müəyyən bir sektora xidmət edirsinizsə, loqotipinizin biznesinizi qismən təsvir etməsi sizin ixtisaslaşmış olduğunuzu və biznesinizin müştərinin axtardığı şey olduğunu göstərə bilər və saytınızın tərk edilmə nisbətini azaltmağa kömək edə bilər.
4- Sloqan
Başlıqda verəcəyiniz şüarı müştərinizin səhifəni araşdırmadan oxuya biləcəyi bir yerə yerləşdirmək, uğurlu bir şüarınız varsa, müştərini tutmağınıza kömək edəcək. Şüarlar ümumiyyətlə marka adı və loqo görünüşündən daha çox mesaj ehtiva edir və daha uzun müddət yadda qalır.